Verseny :)

Sziasztok! Nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem írtok nekünk kommentet, ezért arra gondoltunk, hogy egy kis versenyt hirdetnénk. Minden héten egy ember nyer. A feladat, hogy olyan kommenet írj, amelyik valamelyik kritériumnak megfelel: leghosszabb, legérdekesebb, legjobb ötlet... A nyeremény meglepetés lesz. Csütörtökön zárjuk majd le a versenyt!

2010. március 7., vasárnap

bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi bocsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1000000000000000000000000000000000000000000000 ... bocsánat mindenkitől, de az írói válság folytatódott. a héten kaptok majd novellákat, és a fejezeten is róbálunk dolgozni, de bármilyen fontos az írás, a sul fontosabb. Meli énekkaros dolgaival van elfolalva, Niky pedig nyelvvizsgázott, de most már lesz ideje írni, hogy túl van rajta.

Megértjük, ha meg akartok ölni minket, és okotok is lenne rá 1000.

NAGYON SAJNÁLJUK MINDENKITŐL, ÉS IGYEKSZÜNK BEPÓTOLNI A LEMARADÁSUNKAT!!!!

MÉG EGYSZER NAGYON NAGYON NAGYON SOK BOCSI MINDENKITŐL.

4 megjegyzés:

  1. sziaasztok.
    sebaj.
    de siessetek a kövivel léccii. OO
    pusz. (=

    VálaszTörlés
  2. Hali ! NEm baj !! Izgatottan várom a kövit !!
    És mivel én csak ma olvastam el a történetet így úgygondoltam illene hozzá fúznöm egy tartalmas kommentet az eddig történésekhez ! Szóval...
    Szerintem nagyon jó eddig és az első fejezeteknél amikor Rose meghal én határozottan sírtam !! De tényleg ez komoly !! Én nagyon érzelgős típus vagyok és hát na ... nagyon meghatott ..... szóval Rose meghal és amikor Emmett hallja Roset ami még mindíg nem derül ki hogy lehet az hát wáoww ... De mikor NEssie találkozik vele a fogságban akkor megnyugodtam egy kicsit hogy Rose vissza fog térni valamennyire remélem teljes emberi illetve vámpír testben !! ÉS jajj annyira jó ez a történet !! Kiváncsian várom a kövi fejit !! :D:D:

    VálaszTörlés
  3. Örülünk, hogy nem vagytok annyira mérgesek :) Tudjuk, hogy szörnyű dolog várni, de próbálunk minél előbb új fejezetet írni.

    Ficsi:) Nagyon szépen köszönjük a kommentet és nagyon örülünk, hogy tetszik.
    Tudod, feldobta a napunkad a kommented :D

    Puszi : Niky és Meli :)

    VálaszTörlés