Verseny :)

Sziasztok! Nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem írtok nekünk kommentet, ezért arra gondoltunk, hogy egy kis versenyt hirdetnénk. Minden héten egy ember nyer. A feladat, hogy olyan kommenet írj, amelyik valamelyik kritériumnak megfelel: leghosszabb, legérdekesebb, legjobb ötlet... A nyeremény meglepetés lesz. Csütörtökön zárjuk majd le a versenyt!

2010. február 27., szombat

XIV.Fejezet- Különös események 2.

(Edward szemszöge)

- Kik ezek? – törte meg Ned a csendet, kicsit rémülten.

Még mindig nem hallom a gondolataikat. Vajon miért? Most csak rájuk koncentrálok pedig.

Vajon miért volt Edward ennyire zaklatott? Ki kéne derítenem. Hátha tudok segíteni.
– hallottam meg egy gondolatot nem túl messze innen.

- Vámpírok!? – Bólintottam Abigail ötletére - Emberi vért isznak. – megint bólintottam, de nem néztem fel rájuk, csak a képet néztem.

Vajon hogy keveredhettek bele?
Válasz helyett egy hasonló kérdést hallottam meg Jaspertől.

- És… Mégis mit kéne róluk tudnunk? – kérdezte Ned és arra gondolt, amit látott.

Egy várnak a terme. Benne a vámpírok a földön pár holttest, és az emberek próbálnak menekülni. Megpróbált nem rájuk gondolni, de csak ez járt a fejébe. Félt tőlük. Megértem. Elég félelmetesek tudnak lenni valakinek, aki éppen ezt akarja meg akadályozni.

- Gyere elő! – mondtam egy sóhaj kíséretébe Jaspernek, mert újra meghallottam a kíváncsi kérdését.

- Bocs Edward, de talán tudok majd segíteni. – monda Jasper és már éreztem is egy kisebb nyugalmat. Tényleg tud segíteni.

- Tudom.

- Mi történt, hogy ennyire össze vagy zavarodva? – kérdezte, és arra gondolt, amikor elrohantam és ezt a képet hoztam ki a házból.

- Ez – odanyújtottam Jaspernek a képet és Abby-éket néztem

- Nem értem. Ők hogy jönnek ide? – Gondolod, hogy ők is benne vannak?

- Nem tudom, még nem jöttem rá. De valószínűleg nagyobb a jelentősége, mint gondolnánk. – mondtam sóhajtva, és ránéztem Jasperre

- De ebben miért lenne benne a kezük? Mit ártottunk nekik? – Nem volt nekik elég egy vereség? Most mit akarnak? Megint Nessie-t? Vagy… Talán tudnak róluk? – kérdezte Jasper Nedék felé fordulva.

- Nem hiszem. Nem tudnak arról semmit sem, csak mi. – én is rájuk néztem, mert hirtelen meghallottam a gondolataikat.

Ned csak azon gondolkodott, hogy kik ők, és mit akarnak tőlük, és hogy mért őket látta és mért nem Bruce-ékat.

- Minket is beavatnátok? – tette fel a kérdést Ned, mert már nagyon tudni szerette volna a fejében zakatoló kérdésekre a választ.

Abigail pedig csak a festményre gondolt, hogy hogyan néz ki. Nagyon jó megfigyelő. A harapásnyomokat csak később festettem rá, amikor már láttam őket élőben.

- Mint már magatoktól is rájöttetek, ők vámpírok. Ők tartatják be velünk a szabályokat. Leginkább az emberi királyokhoz tudnám őket hasonlítani, annyi különbséggel, hogy ők halhatatlanok, és mindig ők voltak az „urak”. Ők a Volturi.

- Hogy jön a Volturi ide? – kérdezte Abby.

- Ned! Nem ismerősek? – kérdeztem, mire Japser is egyre jobban kezdett figyelni.

- De. – mondta sóhajtva, és Abby felkapta rá a tekintetét. Először azt hitte, hogy valami miatt bántani akarják, és megfogta a kezét. Ned mosolyogva nézett rá, mintha halotta volna a gondolatát, nyugtatás képen tette. Nagyon furcsák. Mintha gondolatolvasók lennének. Abby gondolata pár másodperc alatt futott át az agyán, és nem akkor, mikor Abigail arra gondolt. Nem értem. – Őket láttam, nem Brucékat. Nem tudom miért.

- Lehetséges, hogy valaki mástól kapta volna a nyakláncot? – Mondjuk Caiustól?

- Jasper, gondolj már bele! A Volturi? Caius? Retteg tőlük.– mondtam.

- Igazad van! De akkor hogyan?

- Nem lehetne, hogy találta? – kérdezte Abby.

- Hát… ez csak akkor lenne lehetséges, ha már nem volt vámpír szagú. – mondta Jasper halkan.

- Lehet, hogy badarság, de azért… van valamilyen alapja. Gondolj csak bele. Hogyan tudott legyőzni Abby? A vámpíroknak van gyenge pontjuk.

- És miért tette volna?

- Bruce nem bír vámpírok közelében úgy lenné, hogy ne ölné meg. Csak egyszer fordult elő. Akkor is túsz volt. – mondta Abby.

- Mint most Nessie. – mondta Jasper, és Ned bólintott.

Mindenki gondolkozott, hogy hogyan illenek a képbe.

- Ez lehetetetlen. Sehogy sem illenek ide. Mi van, ha csak egy véletlen? Csak találták és megtetszett neki, és Nednek adta? Mért nem lehetséges ez? – kérdezte Jasper halkan.

- Miért adta neked, Ned? – kérdeztem, mert nem értettem, hogy miért nem Abigailnek adta. Nőnek illik adni.

- Már nem emlékszem… - mondta Ned gondolkodva, és csak arra emlékezett, hogy másnap odaadta neki Bruce, ajándékba. – De elég mérges volt aznap.

Abigail is csak ugyanennyire emlékezett.

- Történt még ilyen érdekes dolog? Hogy valamire nem emlékeztek?

- Igen. Többször is. – mondták egyszerre, majd egymásra néztek és elmosolyodtak.

- Hmm… Sűrűn történt meg?

- Nem igazán. – mondta Ned

- Fontos dolgok, vagy csak apróságok? – kérdezte Jasper.

- Van egy-két fontos dolog, amire nem emlékszem pontosan. Ha az számít, akkor is-is.

Valami nagyon furcsa dolog van a falkájuk körül.

- Azt mondtad, nem ismersz két lányt a falkából. – bólintott és megint rájuk gondolt.

- Fogalmam nincs, kik lehetnek, még soha nem láttam őket. Valószínűleg testvérek. Lehet, hogy útközben találkoztak velük, és segítettek nekik. Máskor is csatlakoztak hozzánk így.

- Vajon ők miért változtak át?

- Nem tudjuk, hogy miért változunk át… – mondta Ned – csak egyszer megtörténik.

- A vámpírok miatt változunk át. – mondta Abby Ned felé fordulva.

- De mi nem is találkoztunk vámpírokkal. Nem emlékszel?.
- De ott volt. Az ölte meg anyuékat.

- Nem így volt. Otthon sem voltak. – farkas szemet néztek egymással.

Teljesen ledöbbentem. Ez az a fontos dolog, amire nem emlékeznek?

- Lehet, hogy rosszul emlékszem. – mondta végül Ned, és Abby is megnyugodott.

- Én sem emlékszem pontosan. Logan mondta. Ők találtak meg.

- Nekem is. De én úgy emlékszem, hogy ők otthon sem voltak. És valami olyan rémlik, hogy még mi sem mentünk haza, hanem elmentünk sétálni az erdőbe. De nem biztos. – mondta Ned szomorúan és megölelte Abbyt.

Nem emlékeznek erre? Ez…hogyan lehetséges, hogy nem emlékeznek ennyi mindenre? Mi folyik abban a falkában? – kérdezte tőlem Jasper gondolatban, és megráztam a fejem, jelezve, hogy nem tudom.

- Edward! Jasper! Abby! Ned! – kiabálta Alice

- Mi történt? – rohant Jasper Alice-hez, megölelte, és közben nyugtatta őt.

- Azonnal jöjjetek!

9 megjegyzés:

  1. Huhh. itt befejezni.. :D
    Nagyon jó lett. (:
    Kíváncsi vagyok mit látott Alice.
    puszi. ^^

    VálaszTörlés
  2. Jó a befejezés. Sikerült elkapni a tető pontot.
    Igazunk lett a képpel kapcsolatban.
    Nem tudom lehet, hogy csak én olvastam a felkelés után túl hamar, de nekem zavaros.
    Az elöző részben már nem volt Renesmee fogságban most meg megint túsz? Ezt el kell magyaráznotok nekem.
    De most elolvasom még egyszer.

    VálaszTörlés
  3. Állj! Írtátok hogy E nem halja a tesók gondolatait. Aztán ezt írtátok: hogy Ned arra gondol amit látott. Mivel ez Edward szemszöge ez arra utal hogy látta Ned gondolatát. Akkor mért Jasper megjelenése után írtátok ki hogy most végre hallja őket? Na ezt nem értem.

    VálaszTörlés
  4. Na ez vicces:
    Ned csak azon gondolkodott, hogy kik ők, és mit akarnak tőlük, és hogy mért őket látta és mért nem Nedéket..... dx

    Ned mért nem látja önmagát nem más akart oda kerülni? Ha nem jól értelmezem szóljatok!

    VálaszTörlés
  5. Jó az emlékezős részt értem. Szerencsére annyira gyenge elméjű nem vagyok.. XD
    NA ez fura. Hozzatok bele csajok. Várom a válaszokat a kérdésemre. A Niky és Meli most aztán egy szavatok se lehet. Ennél hosszabb kommentál már csak az első kommentálom volt.

    VálaszTörlés
  6. Kezdek egy kicsit belekavarodni a dolgokba :D De az előbb összeraktam,hogy most mi hol,meg ki hogy :)
    Hát a rész nagyon jó,de itt abbahagyni...Áhh,kínoztok :D
    Am olyan jól írtok...Ez így nem fair :D

    VálaszTörlés
  7. Hát így tényleg nem fair.
    Addig oké, hogy a tehetséget megosztjátok velünk mi meg viszonozzuk a kevésbé érdekes komikkal. De ahoz hogy fair legyen rendszeresen kérjük a komit. *bleee* =P

    VálaszTörlés
  8. NAgyon jó lett várom a kövit!! Pont a jó résznél:D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik ez a "kis" novella!!!
    Ez tényleg nem fair....itt abbahagyni.....
    Lécci siessetek!!!!!

    VálaszTörlés