Verseny :)

Sziasztok! Nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem írtok nekünk kommentet, ezért arra gondoltunk, hogy egy kis versenyt hirdetnénk. Minden héten egy ember nyer. A feladat, hogy olyan kommenet írj, amelyik valamelyik kritériumnak megfelel: leghosszabb, legérdekesebb, legjobb ötlet... A nyeremény meglepetés lesz. Csütörtökön zárjuk majd le a versenyt!

2010. május 12., szerda

Ajándék:)

Sziasztok!

Itt egy kis ajándék, amíg várjátok a következő fejezetet:) Addig is, várjuk a sok-sok KOMMENTET! :D


Először itt vannak a kért Puffancsos képek :)
Hát... Igen, jól gondoljátok! A farkas Ned lenne :) Persze az arányok nem pontosak, mert nem tudunk nektek fényképezni egy alakváltót, aki éppen farkas alakban van. Sajnos :(

Meg mi Ned szőrét kicsit sötétebbre gondoltuk. Inkább olyan arany színűre.


A háttérképen, van egy szimbólum, amit nem ismerhettek még. Úgy gondoltuk, hogy ez jó lenne a másik falka címerének. (A képet google-n találtam, nem mi készítettük.)















És Itt van pár kép, ami a következő fejezetbe ad egy kis betekintést :D

Mi így képzeljük el Maria-t. Úgy gondoltuk, hogy feltesszük, mivel neki is volt/van egy kisebb szerepe.









Ez a szőke lángoló hajú nő, pedig, nem más mint....
*tapsvihar*




Aki kíváncsi hamar megöregszik :D
De annyit elárulunk, hogy a következő fejezetben, (ami május 15. lesz fent) sok minden kiderül róla. :D

Gondolom most gonosznak tartotok minket :( De, ha írtok sok kommentet, akkor előbb megtudjátok, mint szombat :)


Még egy kis érdekesség, a következő fejezetről.



Ha rákattintotok a képre, megmutatja nagyban. A ruhán a fekete öv helyett, piros öv lesz.

És egy kis aranyos kép, amit a neten találtam. Gondoltam, megosztom veltek :)








Remélem tetszik! Addig is kellemes várakozást! *ördögimosoly*

4 megjegyzés:

  1. Hyhy. (:
    Jó lett az "ízelítő". :P
    Hogy-hogy leszedtétek azt a fejlécet amin mindenki rajta volt? :O
    És most mért pont Rosalie van rajt? :O
    Na ezt enm értem. xD Mind1.
    Szombat olyan messze vaan. *durciskép* xD
    puszi. (=

    VálaszTörlés
  2. Szia:)

    Azért lett ez a fejléc, mert hamar megunjuk a fejléceket :D
    Ezt csináltam, mert így mindenki rajta van:) Vagy legalábbis az, ahova tartoznak, és ezáltal ők is... :D Rose meg azért van ott, mert ugye halott, igaz, hogy így is Cullen, de úgy nem tudtuk volna kifejezni. Így meg, azért lett félig átlátszó, hogy ezt kifejezzük.
    Amúgy írtam neked levelet. Légyszi olvasd el, és válaszolj! :)

    VálaszTörlés
  3. Aha így most már én is értem. Szét esz a kíváncsiság. (tapasztaltad is) Ti meg itt húzzátok az agyunkat az kis "ízelítővel".

    Nagyon aranyosak lettek a képek Puffancsról. Köszi, hogy tettetek ki. És Abbynak milyen a bundája? Asszem erről még nem volt szó.
    Jó ötletnek tarom, hogy a másik falkának is van címere. Így könnyebb őket azonosítani és így még egyedibb. :D

    Jó kép lett Mariaról. Nagyon érződik benne a vadság, a nomád életvitel és a veszély. Mint Viktória. xD

    A szókenő Maria ikertestvére lesz? Mert ha nem valami ilyesmi kapocs lenne akkor másik képet tettetek volna be. Vagy lehet, hogy csak én nézek ki belőle sokat.


    Jó a ruha. Remélem a részletes leírás is át adja magát a képnek. ;D


    Jó az utolsó kép is. Habár nem tudok róla hogy farkas- farkas volt e valaha. Szóljatok ha van olyan. Kiváncsi lennék az utód képességére. Szerintem tudjátok hogy gondolom. Pápápápá

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszi a hosszú kommentet :D
    Örülök, hogy tetszenek a képek :D Nem akarok dicsekedni, de én csináltam, és csak azt akartam mondani, hogy még jobban örülök, hogy emiatt még jobban tetszik :D
    Hát igen Maria és a másik nő között van kapcsolat :D Majd kiderül, hogy milyen :D

    És én sem tudom, hogy volt-e olyan, csak találtam a képet, és megtetszett, és gondoltam megosztom veletek a kis felfedezésem :D
    Puszi: Meli:)

    VálaszTörlés