Verseny :)

Sziasztok! Nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem írtok nekünk kommentet, ezért arra gondoltunk, hogy egy kis versenyt hirdetnénk. Minden héten egy ember nyer. A feladat, hogy olyan kommenet írj, amelyik valamelyik kritériumnak megfelel: leghosszabb, legérdekesebb, legjobb ötlet... A nyeremény meglepetés lesz. Csütörtökön zárjuk majd le a versenyt!

2009. december 30., szerda

Help us!

Sziasztok!

A segítségetekre van szükségünk!
Barátaink körében megkérdeztük, hogy tetszenek-e nekik a képek Abigailről és Nedről. Hát... azt tapasztaltuk, hogy nem igazán. Ezért arra gondoltunk, hogy egy ilyen szavazás féleséget indítunk.

Felrakunk pár képet arról, hogy mi milyenre gondolunk, és szeretnénk, hogy ha tudtok, ti is küldjetek képeket.

Határidő: 2010. január 9.

Utána lesz egy szavazás. Reméljük sok képet kapunk majd tőletek.

Küldeni tudjátok: niikol@citromail.hu


Képek:

Abbyről:

1.)












2.)












3.)












4.)














Ned:

1.)












2.)













Előre is köszönjük a segítségeteket! :)

11 megjegyzés:

  1. szerintem abby-nek az első
    ned-nek is az első lenne jó


    jó történet
    várom a fojtit

    regi voltam

    VálaszTörlés
  2. nem muszáj rögtön ezek közül választani, várjuk a ti képeiteket is!

    VálaszTörlés
  3. Hello!

    Küldtem e-mailben pár képet, majd nézd meg! :D

    Amúgy innen szerintem Abigailhez a 2., Nedhez pedig az 1. kép a legjobb.

    Pucca,
    Luca :D

    VálaszTörlés
  4. hát nemis tudom... sztem Nedhez mindenképpen az ami volt! Puszi várom a folytit.

    VálaszTörlés
  5. Teljes mértékben Dzsennivel értek eggyet. Ned úgy jó ahogy most van. Az egyes kép egyáltalán nem illik a leírt karakterre. Niky keresek képeket de nem találok Abbyhoz illőt. Adjatok tippet hol keressek!!

    VálaszTörlés
  6. sziasztok. zsoszka húga vagyok. annyi a közölni valóm, hogy az 1. Ned az valami ritka csúnya már bocsi, úgy hogy szerintem az ne legyen. Meg tényleg jobban illik a 2. Ned a karakterhez.

    VálaszTörlés
  7. hali! Zsoszka nem is mondta, hogy te is olvasod a történetünket :D

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ja, már értelek. Nem olvassa csak én mesélek neki belőle.

    VálaszTörlés