Verseny :)

Sziasztok! Nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem írtok nekünk kommentet, ezért arra gondoltunk, hogy egy kis versenyt hirdetnénk. Minden héten egy ember nyer. A feladat, hogy olyan kommenet írj, amelyik valamelyik kritériumnak megfelel: leghosszabb, legérdekesebb, legjobb ötlet... A nyeremény meglepetés lesz. Csütörtökön zárjuk majd le a versenyt!

2009. december 31., csütörtök

Szilveszteri ajándék novella!

Ezzel a novellával kívánunk Boldog új évet minden olvasónknak és idelátogatónak. Élvezzétek a mai napot, bulizzatok egy jót! B.U.É.K.!!
Niky és Meli


Szilveszter La Push-ban


(Renesmee szemszöge)

Végre eljött a szilveszter! Van egy olyan érzésem, hogy ez felül fogja múlni az előző négyet. Már csak anyától és apától kell elkéredzkednem. Bedobtam a legelbűvölőbb mosolyomat, és bementem a konyhába.

- Anyu! Apu! Jacob elhívott egy buliba, amit La Push-ban tartanak. Ugye elmehetek? – bociszemekkel néztem rájuk. Ez általában beválik. Legalábbis anyánál. Úgy érzem apával egy kicsit több dolgom lesz.

- Felőlem elmehetsz,- mondta anya – persze vigyázz magadra!

- Úgy lesz anyu!

Nah! Már csak apu van.

- Én úgy döntöttem, hogy nem mehetsz. Kicsi vagy még ilyenfajta bulikhoz. Itthon maradsz velünk.- mondta szigorúan. De én még nem adom fel!

- De apuuu!!! Az összes La Push-i barátom ott lesz. Mit fognak szólni, ha én nem megyek?- továbbra is próbáltam a legszebb nézésemmel nézni rá.- Különben is már nem vagyok olyan kicsi. 5 éves vagyok! És úgy nézek ki, mint egy 16 éves. Szerintem elég nagy vagyok, hogy a barátaimmal töltsem a szilvesztert.

- Nem. Eseleg jövőre.

- De apuuu! Minden évben ezt mondod.

Könyörgő szemekkel néztem anyára és hangtalanul suttogtam neki: Segíts!

- Drágám, igazán elengedhetnéd. Szerintem tud vigyázni magára és ott lesznek Jake-ék is. Nem történhet semmi baj. - suttogta anya apa fülébe. Ez általában beválik.

- Nem mehetsz. Vita lezárva.

Könnyek szöktek a szemembe és úgy néztem apára. – Hogy lehetsz ilyen szívtelen? Biztos már nem is szeretsz! – mondtam elcsukló hangon.- Ha szeretnél, elengednél.

Fél percig csak gondolkodott, majd megszólalt. Tudtam, hogy én nyertem.

- Gonosz dolog így rávenni engem dolgokra. De nem bánom, elmehetsz. De semmi alkohol!

- Köszönöm apuuuu!!! – mondtam ujjongva, és a nyakába ugrottam. – megyek és felhívom Jake-et.

Kirohantam a konyhából, egyenesen fel a szobámba. Felkaptam a mobilomat, üzentem apának gondolatban, és kiugrottam az ablakon.

Egyenesen a nagy házba mentem. Út közben mikor már hallótávolságon kívülre kerültem a házunktól, felhívtam Jake-t.

- Jake, mehetek este. Ahogy megbeszéltük, én viszem a piát. Hét órára ott vagyok.

- Ez remek Nessie. Ne segítsek?

- Nem kell, köszi. Majd megkérem Emmett bácsit. Ő nem fog elárulni apának.

-Rendben. Akkor, szia!

- Szia!

Eltettem a mobilt, és néhány perc múlva már a nagy házban voltam. Jó, hogy ilyen közel lakunk a Cullen házhoz.

- Sziasztok!! –kiáltottam, amikor beléptem a házba. Mindenki a nappaliban volt. Beszélgettek, miközben valami vígjáték ment a tv-ben. Mindenkinek adtam egy puszit.

- Emmett bácsi, van kedved eljönni velem vadászni? Fogadok veled, hogy előbb terítek le egy vadat, mint te!

- Állom a fogadást!- mondta huncut vigyorral az arcán.- Három…kettő…egy… RAJT! – mondta, majd kifutott a házból, egyenesen az erdő felé. Én se voltam rest, loholtam utána.

Még hallottam, hogy nagyi utánunk kiállt, hogy vigyázzunk magunkra, de én inkább gyorsan kerestem egy szarvast.

Mivel nekem a szarvas a kedvencem, Emmett bácsinak meg a medve, ezért én nyertem.

- Legközelebb nem hagylak nyerni!- mondta kicsit csalódottan. – Nah indulhatunk vissza?

- Hát… őőő szeretnék valamit kérni. – nem tudtam, hogy mondjam el neki.

- Csak nem valami rosszban sántikálsz?- kérdezte ördögien.

- Hát… úgy is mondhatjuk. Lesz egy buli La Pushban ma és megígértem, hogy én viszem a piát.- gyorsan elhadartam egy levegővel.

- És arra kérsz, hogy vegyem meg neked úgy, hogy Edward, Bella, illetve senki se tudja meg?

Bólintottam, és reméltem, hogy igent mond.

- Rendben! De te ne igyál majd túl sokat, mert apád arra rájönne!

- Jaj, nagyon köszönöm! – nyakába ugrottam, mire elkezdett forogni velem.

- Nincs mit. Egy jó buliban mindig benne vagyok. De induljunk vissza, mert gyanakodni fognak a többiek, hol vagyunk ennyi ideig, és még meg is kell vennem a dolgokat. A legjobb emberhez fordultál!

- Tudtam, hogy számíthatok rád Emmett bácsi!- mondtam, és elindultunk vissza a házba.

A délután folyamán Emmett bement a városba valami ürüggyel, én pedig ebédeltem. A kedvencemet készítette, spagettit nagyon sok szósszal. Időközben anyáék is megérkeztek. Rose nénivel megcsináltuk a hajamat, Alice néni rám adott egy tök jó csillogós topot és egy farmert, egyszóval készen álltam a bulira.

Fél hét körül az órámra néztem.

- Anya, lassan ideje indulnom.

- Rendben kicsim. Elkísérlek.- mondta, és már indult is volna az ajtó felé, de Emmett bácsi megállította.

- Hagyd csak Bella! Majd én elkísérem. Élvezzétek ki Edwarddal, hogy csak a tiétek a ház az éjszaka. - mondta, és vigyorogva rájuk kacsintott.

- Hát rendben.- mondta anya, és megpuszilt. Így tett apa is. – Nagyon vigyázz magadra.

- Úgy lesz! Sziasztok!

Kiléptünk a házból, és elindultunk a határ felé.

- Hova raktad?

- Itt van nem messze egy fa üregében. Gondoltam eldugom, hogy ne találja meg senki.

Oda is értünk ahhoz a fához. Volt pezsgő, bor, és még néhány dolog, amit nem ismertem. Magunkhoz vettük, és hamar a határhoz értünk. Jake már ott várt.

- Huh! – leesett az álla- Ti aztán nem apróztátok el!

- Sokan leszünk! – mondtam. – Szia Emmett bácsi! Köszönöm a segítséget.

- Igazán nincs mit! Jó szórakozást! – mondta, majd el elfutott.

- Hát akkor- fordult hozzám Jake- Kezdődhet a buli?

- Naná! Induljunk!

Mikor odaértünk a tábortűzhöz, hangos zene szólt. Néhányan táncoltak, néhányan pedig a büféasztal mellett álltak. A hangulat már most jó volt.

Sokan odajöttek hozzám üdvözölni, és mindenki elvitt egy- egy üveg italt.

Egész éjszaka buliztunk, és én néhány pohár pezsgőt megittam. A borból nem ittam. Mint kiderült, ez okos döntés volt.

11 óra lehetett, mikor úgy éreztem, ki kell mennem pisilni. Seth-ék háza volt legközelebb, így hát oda mentem be. Mikor újra kiértem a tábortűzhöz, láttam, hogy szinte mindenki a földön fekszik, és horkolva alszik.

- Itt meg mi történt? – kérdeztem attól a pár embertől, aki ébren volt.

- Nem tudjuk. Egyszer csak kifeküdtek.

Ez különös mi történhetett velük?

Gondolkodtunk. Körülnéztem, és láttam, hogy az összes boros üveg szanaszét van.

- Ti ittatok a borból?- kérdeztem a többiektől.

- Nem. Miért?

- Én sem. Ezek szerint a borral volt valami. Megnéztem ez egyik borosüveget. Pici betűkkel egy szöveg volt odaírva kézzel:

Altatót tettem a borba. Jó szórakozást! =) Emmett

- Emmett!!!!! Esküszöm megölöm!- mondtam hangosan.

Hazarohantam, és szó nélkül lekevertem neki egy pofont. A többiek csodálkoztak, de látták rajtam, hogy most jobb, ha hallgatnak.

Másnap bocsánatot kért mindenkitől. Néhány hónapig még haragudtam rá, de azután már csak jót nevettünk az egészen.

Persze ezt még egyszer visszakapja!! :)


Továbbra is kérünk, hogy segítsetek megtalálni a tökéletes Abigail-t és Nedet. Küldjetek olyan képeket, amin az általatok kívánt Abby és/vagy Ned van. Ha nem küldötök, akkor majd jövő hét szombattól (9.-e) azokra a képekre szavazhattok, amiket mi választottunk.

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Egész jó lett. Aranyos a végén az a kis forgulat.

    Luca:D

    VálaszTörlés
  2. Szia a mostani Abby se rossz de nekem másik tetszett volna.... Bocsi hogy ezt most és így közlöm de csak nemrég találtam meg az oldalt....

    VálaszTörlés